Конструктивні переваги HDC NEXT 3.5

Надійність

Легкий, компактний і економічний, двигун ISF 2,8 має величезний запас по потужності і моменту.

Це дозволило вибрати для нього оптимальні настройки, які забезпечують високий ресурс і відмінні динамічні і тягові характеристики при низькій витраті палива. Тому навіть при повному завантаженні Next можна впевнено експлуатувати в екстремальних дорожніх умовах.

Можлива установка передпускового підігрівача Webasto, що гарантує впевнений пуск двигуна навіть в сильний мороз.

Бензиновий двигун Evotech – спільна розробка Групи ГАЗ і фірми Tenergy – провідної компанії по розробці та інжинірингу силових агрегатів з Південної Кореї.

Розрахунковий ресурс – 700 000 км пробігу.

Нова передня підвіска

У підвісці NEXT застосована модульна схема, що поєднує підрамник, направляючий апарат підвіски, рульовий механізм і стабілізатор поперечної стійкості. Використані високоякісні комплектуючі спеціалізованих вітчизняних і зарубіжних виробників. Двохважеля передня незалежна підвіска Next забезпечує плавність ходу, стійкість на дорозі і чіткість управління. При цьому по надійності вона не поступається ресорним підвісок.

Коробка передач

Застосування підшипників SKF, синхронізаторів Hoerbiger, а також шліфування зубів шестерень роблять роботу коробки передач автомобіля Next безшумної, дозволяють з меншим зусиллям перемикати передачі і підвищують надійність вузла в цілому.

Сучасна гальмівна система

При проектуванні автомобіля Next враховувалося, що в модельному ряду з’являться автомобілі великої вантажопідйомності, тому запас міцності компонентів гальмівної системи був збільшений в три рази.

Висока корозійна стійкість

Зовнішні деталі кабіни Next повністю оцинковані і оброблені сучасними антикорозійними матеріалами. На автомобілі встановлені пластикові крила. Всі стики і шви захищені антикорозійним покриттям і спеціальними герметиками.

Функціональність

Прямокутний профіль тенту дозволяє збільшити обсяг вантажного відсіку до 12 м3. Оптимальна конструкція базового шасі дозволяє встановлювати різні типи надбудов під індивідуальні вимоги клієнтів з обсягом вантажного відсіку до 22 мЗ.

Містка і зручна бортова платформа відмінно підходить для перевезення будь-яких типів вантажів. Платформа вільно вміщує 5 стандартних європіддонів, а автомобіль з подовженою бортовою платформою – 6 европаллет.

Містка і зручна бортова платформа відмінно підходить для перевезення будь-яких типів вантажів.

Борти відкриваються з 3 сторін, забезпечуючи максимальний доступ до вантажу і полегшуючи процес навантаження. Висота бортів – 400 мм. Додаткова перевага.

Платформа вільно вміщує 5 стандартних європіддонів при обсязі вантажного відсіку 12 м3. В автомобілі з подовженою бортовою платформою вміщається 6 европалет, при цьому обсяг вантажного відсіку може досягати 22 м3.

Борти відкриваються з 3 сторін, забезпечуючи легкий доступ до вантажу і спрощуючи процес навантаження.

Висота прямокутного тенту кузова – від 1800 до 2200 мм.

Пол бортової платформи захищений зносо стійким покриттям і обладнаний кріпильними вушками.

Універсальне базове шасі Next дозволяє встановлювати більш 300 різних варіантів спеціальних надбудов, роблячи можливості автомобіля практично безмежними.

Безпека

Для безпечного маневрування в екстрених ситуаціях в новому Next на 8-10% (в порівнянні з європейськими аналогами) поліпшені показники активної безпеки. Досягти такого результату вдалося за рахунок зміненої кінематики передньої підвіски з новими характеристиками амортизаторів.

Для забезпечення комфорту і безпеки керування автомобілем були оптимально підібрані параметри підвіски автомобіля, що ідеально підходять для російських умов. Шарніри підвіски коліс зі зменшеним моментом обертання полегшують керування автомобілем.

Чіткість управління і відсутність необхідності підрулювати досягається завдяки об’єднанню в єдиний модуль рульового управління і підвіски коліс. Стійкість і керованість нового Next не поступається показникам легкових автомобілів.

Зручні ремені нової конструкції від фірми TAKATA дозволяють пристебнутися водіям і пасажирам навіть в об’ємної зимовому одязі.

* Автомобіль Next комплектується новою системою ABS 9-го покоління фірми Bosch. У перспективі Next також можна буде оснастити системою ESP.

Гальмівний шлях Next на 5% коротше, ніж у європейських аналогів, а зусилля на педалі на 1,5 кг менше, ніж у конкурентів.

Нові передні гальма з площею гальмівних колодок, збільшеної на 50%.

Для поліпшення огляду в Next встановлені дзеркала більшої площі (+ 30%) з електропідігрівом, збільшений кут огляду і мінімізовані «мертві зони». Надійне приховане кріплення і аеродинаміка дзеркал зменшують забруднення бічних кватирок. Також підвищена жорсткість і знижена вібрація за рахунок двухопорной конструкції кріплення дзеркал. Аеродинаміка дзеркал дозволяє мінімізувати забруднення бічних стекол

Автомобілі NEXT обладнані електропідігрівом в базовій версії і з електроприводом в якості опції.

У фар Next, створених з використанням комплектуючих Magneti Marelli, велика площа відбивачів і кращі показники по освітленості дорожнього покриття. У базовому виконанні автомобіль комплектується денними ходовими вогнями.

• Зміцнення стійок і лонжеронів.
• Покращення оглядовості.
• Покращення видимості в темний час.

Для забезпечення комфорту і безпеки керування автомобілем були оптимально підібрані параметри підвіски автомобіля, що ідеально підходять для російських умов. Захист водія та пасажирів забезпечується за рахунок підвищення жорсткості кузова, а також завдяки тому, що в конструкцію силових елементів кабіни Next закладені програмовані зони деформації, які забезпечують безпеку при фронтальному ударі (в розробці конструкції брали участь компанії Соmau і Magna).

Комфорт

Кабіна NEXT комфортна і простора. Чудова ергономіка і увага до дрібниць – відмінні риси салону NEXT.

Безліч ніш, ящиків та відділень (в панелі приладів, за стінкою підніжки і під сидінням водія) дозволяє мати під рукою все необхідне в дорозі. За бажанням власника можна встановити стельову консоль і додаткові кишені в двері.

Високоефективна кліматична система Delphi, встановлена ​​в Next, забезпечує відмінні показники по охолодженню і прогріванню салону, а також відтавання лобового скла: вже через 5-7 хвилин ви забудете про холоднечі за вікном. Ефективна витяжна вентиляція і салонний фільтр очищають повітря в кабіні. Сучасний радіатор, що складається з двох окремих елементів, істотно підвищує ефективність системи охолодження, не допускаючи перегріву.

* За бажанням власника Next можна оснастити кондиціонером і передпусковим підігрівачем Webasto, який підвищує швидкість прогрівання кабіни

Водії будь-якої комплекції і зростання будуть відчувати себе зручно за кермом Next завдяки регульованій і травмобезопасной рульовій колонці. Новий рейковий рульовий механізм ZF з гідропідсилювачем підвищує точність управління і стійкість автомобіля на дорогах з нерівним покриттям. Це результат інтеграції передньої підвіски і рульового управління в єдиний модуль. Висока енергоємність підвіски обеспечива- ет комфортне проходження нерівностей.

На панелі приладів з пластика з ефектом sof touch встановлений бортовий комп’ютер з основними параметрами роботи автомобіля. Яскравість підсвічування приладової панелі можна відрегулювати.

Для зручності клієнтів вже в базовому оснащенні автомобіля виконана аудіопідготовка з ISO-роз’ємами для підключення акустичних систем або головного пристрою, а також встановлені 2 динаміка.

* Час, проведений в дорозі, скрасить сучасна аудіосистема з USB-портом і кнопками управління на кермі, споживачеві залишається лише вибрати вподобану магнітолу формату 1 або 2 DIN.

У базову комплектацію Next входять електросклопідйомники Brose з оптимальною швидкістю відкривання / закривання вікон – 5-6 секунд.

* Функція електропідігріву бічних дзеркал забезпечує хорошу оглядовість навіть в сильний мороз. Електрорегулювання дзеркал дозволяє скорегувати задній огляд в будь-який момент.

Зручне водійське сидіння з поліпшеною анатомічної підтримкою, п’ятьма регулюваннями – ще одна перевага Next. Оптимальна жорсткість і форма сидіння дозволяють зручно розміститися за кермом. За рахунок цього водій не втомлюється навіть в довгій дорозі.

* Поперековий підпір, підлокітник і Подо- грев сидіння забезпечують максимальний комфорт.